У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7


Засідання методоб’єднання керівників гуртків художньо-естетичного напряму – 2019

Методичне об"єднання керівників гуртків художньо-естетичного напряму БДЮ | Переглядів: 276 | Завантажень: 0 | Додав: Євгешка | Дата: 29.01.2019 | Коментарі (0)

Методичне засідання керівників художньо-естетичного напряму


Згідно з планом роботи Сумського районного Будинку дітей та юнацтва 04 січня 2018 року у великій залі Сумської райдержадміністрації відбулося засідання методичного об’єднання керівників гуртків художньо-естетичного напряму, на якому були присутні директор закладу Коротенко Олена Миколаївна та методист Шищенко Наталія Миколаївна.

У засіданні взяли участь 18 членів педагогічного колективу.

У ході роботи обговорено проблемні питання, визначено завдання на канікулярний період, виявлено помилки та знайдено шляхи їх вирішення. Головний акцент зроблено на оновленні освітньої, виховної, організаційно-масової, методичної діяльності закладу, а також цілей, змісту, форм і методів у зв’язку з реформуванням освіти.


Методичне об"єднання керівників гуртків художньо-естетичного та декоративно-ужиткового напряму працює згідно свого плану.


1.1. Методичне об’єднання – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну, організаційну роботу керівників гуртків одного або кількох близьких за змістом напрямів.

1.2. Методичне об’єднання керівників гуртків здійснює навчально-методичне забезпечення позашкільної освіти та позакласну діяльність, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників позашкільного закладу згідно з рівнями, визначеними законодавством.


Сучасне суспільство потребує педагога, який володіє високою фаховою кваліфікацією та професійною культурою, здатний об’єктивно осмислювати педагогічні явища та факти, критично оцінювати й творчо перетворювати педагогічну дійсність. 


Робота методичного об’єднання передбачає діагностику утруднень педагогів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб; розробку рекомендацій про зміст, методи та форми організації освітньо-виховної діяльності, підвищення ефективності навчально-виховного процесу, розробка основних напрямів  і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності вихованців у позаурочний час  (конкурси, виставки, фестивалі  і т.д.), вивчення, узагальнення і пропаганда кращого педагогічного  досвіду, участь в атестації.