У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10


Секрети успіху молодого керівника гуртка:

  • Не вважай гурток місцем, не зовсім належним для застосування твоїх видатних здібностей.

  • Найди себе, свій образ.

  • Не замикайся в своєму учительстві.

  • Будь щасливим, будь оптимістом.

  • Будь чесним і правдивим.

  • Цінуй гумор у спілкуванні з вихованцями.

  • Не намагайся здаватися розумнішим і кращим, ніж ти є.

  • Пам’ятай про комплексний характер педагогічної праці.

  • Абсолютних правил нема. Думай сам!

Школа молодого педагога | Переглядів: 324 | Завантажень: 5 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

Методист здійснює координаційну, коригуючу функції, надає методичну допомогу молодому педагогу, сприяє його саморозвитку, формуванню фахової майстерності.

Школа молодого педагога | Переглядів: 335 | Завантажень: 10 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

Колективно-групові форми роботи

  • Школа молодого педагога

  • Методичні об’єднання

  • Тематичні виставки

  • Методичні фестивалі

  • Методичні аукціони

  • Конкурси педагогічної майстерності

  • Семінари-практикуми Школи ППД

  • Зустрічі з цікавими людьми

  • Дні відкритих дверей

  • Науково-практичні конференції

Індивідуальні форми роботи

  • Самоосвіта

  • Консультації

  • Співбесіди

  • Наставництво

  • Педагогічні виставки

  • Творчі звіти

 

Школа молодого педагога | Переглядів: 310 | Завантажень: 7 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

Шановні молоді колеги!

         Ви приступаєте до самостійної трудової діяльності. І як кожна нова справа,  вона відкриє для вас щось нове, обов’язково зустрінуться проблеми, але не пасуйте перед ними.

         Запам’ятайте, що будь-які життєві труднощі тільки стимулюють людину до росту, до самовдосконалення. Думаю, що вам у пригоді стануть наші поради.

         Завдання, які необхідно реалізувати в процесі стажування:

  • набуття практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи по спеціальності;

  • формування вміння застосовувати теоретичні знання в конкретній практичній роботі;

  • набуття і вдосконалення педагогічних навичок виховної роботи з дітьми;

  • вивчення передового педагогічного досвіду і подальше удосконалення різноманітних форм і методів роботи для активізації пізнавальної діяльності вихованців;

  • вивчення ділових якостей молодого спеціаліста з метою раціонального використання його в системі освіти.

 Методист БДЮ Шищенко Н.М.

Школа молодого педагога | Переглядів: 263 | Завантажень: 6 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

1.1.       Школа молодого педагога - це структурний підрозділ методичної служби позашкільного навчального закладу, що проводить методичну, організаційну роботу з молодими спеціалістами та малодосвідченими педагогами

Школа молодого педагога - це одна з форм підвищення кваліфікації молодих педагогів-спеціалістів, які мають педагогічний стаж роботи до п'яти років. Навчальний заклад покликаний формувати майстерність, творчу індивідуальність молодих педагогів.

1.2.  Школа молодого педагога формується на початку навчального року залежно від стажу, досвіду, індивідуальних особливостей педагогів.

1.3.  Керування роботою Школи молодого педагога здійснює методист позашкільного навчального закладу.

1.4.  У своїй діяльності Школа молодого педагога керується Законом України «Про позашкільну освіту», Статутом, Положенням про позашкільний навчальний заклад, цим Положенням.

1.5.  Керівник Школи молодого педагога складає план роботи на кожен навчальний рік із періодичністю засідань раз на два місяці.

Школа молодого педагога | Переглядів: 334 | Завантажень: 6 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

1.1.    Педагог - наставник в  БДЮ - людина з високою творчою активністю, зі своїм баченням проблем навчально - виховного процесу, з високими результатами особистої практичної діяльності.

1.2.    Наставництво - це одна з форм підвищення кваліфікації молодих педагогів, які мають стаж роботи до 3-х років або потребують методичної допомоги,  малодосвідчених та  новопризначених педагогів БДЮ.

1.3.    Результатом методичної роботи педагога - наставника є формування творчої активності, розвитку ініціативи молодого педагога, зростання його авторитету.

Школа молодого педагога | Переглядів: 336 | Завантажень: 5 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

План роботи Школи молодого педагога на 2015-2016 навчальний рік

Школа молодого педагога | Переглядів: 312 | Завантажень: 10 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

Координаційний план роботи Школи молодого педагога Сумського районного Будинку дітей та юнацтва  на 2015-2016 н.р.

Школа молодого педагога | Переглядів: 333 | Завантажень: 6 | Додав: Євгешка | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

Зміст і форми роботи наставника

1. Складання індивідуального плану роботи стажиста з урахуванням його потреб і можливостей.

2. Взаємовідвідування занять і позакласних заходів із їх подальшим обговоренням.

3. Спільні відвідування занять досвідчених колег і ретельний їх аналіз.

4. Випереджувальне відвідування стажистом занять, що проводяться наставником.

5. Спільне зі стажистом складання річних тематичних планів, конспектів занять, портфоліо гуртка.

6. Допомога стажисту в розробці занять, позакласних заходів.

7. Надання стажисту рекомендацій щодо самоосвіти.

8. Ознайомлення стажиста з науково-методичною літературою.

9. Обговорення новинок фахової літератури, методичних скриньок досвідчених керівників гуртків.

10. Допомога у роботі з «обдарованими» дітьми та їх сім'ями.

11. Залучення стажистів до методичної, громадської роботи.

12. Допомога молодому спеціалісту з питань ведення документації та журналу обліку інструктажів із техніки безпеки  та охорони праці.

Методист БДЮ Шищенко Н.М.

Школа молодого педагога | Переглядів: 332 | Завантажень: 5 | Додав: Євгешка | Дата: 09.02.2016 | Коментарі (0)

 

Робота Школи молодого педагога у 2014-2015 н.р. була направлена на адаптацію молодих спеціалістів Сумського районного БДЮ, попередження найбільш серйозних недоліків у професійній діяльності молодих педагогів, удосконалення форм, методів і прийомів організації та здійснення навчально-виховної діяльності керівників гуртків.

З 2014-2015 н.р. у закладі було створено Школу молодого педагога, яка налічувала 5 молодих педагогів, 5 наставників та керівників: 2 методиста, директор БДЮ.

Організаційно-методична робота здійснювалася за такими напрямками:

  • робота з адміністрацією закладу;

  • робота з наставниками;

  • робота з молодими та малодосвідченими педагогами.

Школа молодого педагога | Переглядів: 363 | Завантажень: 2 | Додав: Євгешка | Дата: 09.02.2016 | Коментарі (0)