Художньо-естетичний напрям освіти й виховання гуртківців у БДЮ: досвід, проблеми, перспективи
[ Викачати з сервера (45.8 Kb) ]09.02.2016, 09:47

Художньо-естетичне виховання завжди було джерелом повноцінного розвитку особистості, сприяло формуванню почуттів, емоцій, думок. Тому художньо-естетичний простір - це територія формування творчої та компетентної людини, яка живе цікавим життям. Розвиток творчих здібностей, обдарувань та здобуття вихованцями практичних навичок, оволодіння знаннями у сфері культури та мистецтва забезпечує художньо-естетичний напрям позашкільної освіти.

Пріоритетними напрямами діяльності гуртків художньо-естетичного напряму у Сумському районному Будинку дітей та юнацтва є:

  • організація навчально-виховної діяльності вихованців на основі діяльнісного підходу та ігрової педагогіки;

  • використання новітніх освітніх технологій;

  • забезпечення творчої самореалізації дитини в навчально-творчій позашкільній діяльності;

  • організація змістовного дозвілля дітей та учнівської молоді;

  • сприяння професійному самовизначенню особистості;

  • превентивне виховання та формування навичок здорового способу життя;

  • співпраця з батьками вихованців, загальноосвітніми, вищими навчальними закладами, дитячими та молодіжними громадськими організаціями щодо забезпечення умов для розвитку творчих здібностей вихованців.

Проаналізувавши роботу МО керівників гуртків художньо-естетичного напряму, учасників Школи молодого педагога, мобільної творчої групи по вивченню передового педагогічного досвіду керівників гуртків художньо-естетичного напряму, слід відзначити, що особливої уваги потребує визначення організаційно-педагогічних особливостей діяльності керівників гуртків художньо-естетичного напряму. 

Категорія: На допомогу керівнику гуртка художньо-естетичного напряму СРБДЮ | Додав: Євгешка
Переглядів: 326 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar