Навчальна програма з позашкільної освіти "Флористичні барви"
[ Викачати з сервера (447.5 Kb) ]08.02.2016, 21:14

Декоративно-ужиткове мистецтво – мистецтво виготовлення, художнього оздоблення виробів, що мають переважно побутове призначення. В Україні декоративно-ужиткове мистецтво має глибоке коріння. Воно розвивалось і розвивається внаслідок індивідуальної творчої праці народних майстрів і художників-професіоналів. Одним із сучасних напрямів декоративно-ужиткового мистецтва є флористика – мистецтво виготовлення об’ємних композицій із рослинного та штучного матеріалу, комбінування висушених рослин для створення картини методом аплікації.

Навчальна програма «Флористичні барви» розроблена на основі навчальної програми «Флористика» (авт. Шаклеїна Л.М.) з урахуванням компетентносного підходу.

Метою програми є формування творчих здібностей особистості під час вивчення мистецтва флористики.

Завданнями програми є:

  • ознайомлення вихованців із народними ремеслами;

  • розвиток їхніх художніх здібностей;

  • виховання любові до навколишнього світу, дбайливого ставлення до природи;

  • сприяння професійному самовизначенню вихованців.

Досягнення мети та реалізація завдань забезпечують формування таких компетентностей:

  • пізнавальної: поглиблення знань із трудового навчання, образотворчого мистецтва, народознавства, креслення, історії; оволодіння знаннями про природний матеріал, його  властивості; ознайомлення зі способами заготівлі, зберігання, обробки, принципами побудови композиції;

  • практичної: формування практичних умінь і навичок роботи з матеріалом, інструментами та обладнанням; виготовлення композицій з природного матеріалу на площині, їх оформлення;

  • творчої: набуття досвіду власної творчої діяльності; емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреб особистості у творчій самореалізації;

  • соціальної: виховання культури праці, формування дружніх стосунків, відчуття відповідальності, колективізму та взаємодопомоги.

Зміст програми поєднує теоретичні й практичні заняття, передбачає варіативність методів і форм навчання (бесіда, розповідь, коментар, демонстрація, порівняльний аналіз, моделювання, ігровий момент, метод проблемних ситуацій, дискусія, індивідуальна й колективна творча діяльність). 

Категорія: На допомогу керівнику гуртка художньо-естетичного напряму СРБДЮ | Додав: Євгешка
Переглядів: 387 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar