Навчальна програма з позашкільної освіти "Хореографія"
[ Викачати з сервера (153.0 Kb) ]08.02.2016, 21:27

Танець - багатогранний вид мистецтва, який комплексно впливає на розвиток дитини. Відкрити  перед  дитиною світ танцю, його багатство та красу, прищепити  любов до прекрасного, саме така мета програми для учнів молодших класів Школи народного танцю.

Основна мета програми – сформувати  інтерес до народного хореографічного мистецтва, розкрити творчі здібності дитини з урахуванням індивідуальних можливостей, задовольнити рухову активність, навчити азам хореографії.

Завдання програми – розвинути  природні  фізичні дані, координацію, увагу,  уяву, зміцнити  м’язи тіла, формувати  виразні  рухові навики, виробити особистісні якості: силу, витримку, працездатність, цілеспрямованість.                                                                                                                                                                                                                                                            

Навчальною програмою для підготовчого, 1, 2 класів передбачено обсяг матеріалу, який сприяє вихованню хореографічних навичок, закладенню рухових основ, котрі готують дитину до виконання танцювальних  рухів, етюдів та танців.

На першому році навчання засвоюються ази ритміки, елементи  народного танцю, музично-танцювальні ігри з елементами імпровізації, загально-фізичні та партерні гімнастичні вправи необхідні для розвитку дитини.

На другому році навчання здійснюється подальше вивчення основ народної хореографії, ускладнених форм ритміки та партерної гімнастики, створення нескладного етюдного матеріалу.

На третьому році навчання вдосконалюються вже отримані хореографічні навики, знання та уміння. В заняття поступово вводяться елементи рухів українського, білоруського народного танцю, що є навчальним матеріалом, а також танцювальних  рухів та комбінацій  у вивчених характерах.

Навчальною програмою передбачено такий обсяг матеріалу, який сприяє розвитку хореографічно-музичних навичок дитини.     Педагог-хореограф повинен добре орієнтуватися у вікових, психологічних  особливостях дитини, щоб доступно та методично грамотно навчити дітей хореографічним рухам, які є основою для подальшого навчання мистецтву хореографії.

Специфіка занять хореографією полягає у показі педагогом різних рухів, а з  молодшими дітьми це набуває особливого значення, оскільки саме в цих дітей ще  не досить розвинені рухові й слухові аналізатори. Тому педагог-хореограф повинен чітко давати завдання, підкріплюючи свій показ поясненнями зрозумілими дітям. Виконання рухів та комбінацій повсякчас супроводжуються коментарями педагога, які направлені на виправлення помилок учнів, для досягнення кращого виконавського результату. Окрім програмного матеріалу, який показується та вивчається на заняттях, потрібно звернути увагу на  вправи для імпровізації, щоб розвинути у дитини хореографічне мислення, уяву, фантазію, а також асоціативне сприйняття матеріалу. 

Категорія: На допомогу керівнику гуртка художньо-естетичного напряму СРБДЮ | Додав: Євгешка
Переглядів: 496 | Завантажень: 14 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar