Вимоги щодо оформлення наукових матеріалів, статей, доповідей тощо
[ Викачати з сервера (144.5 Kb) ]11.02.2016, 01:39

Вимоги щодо підготовки статей

для фахових видань, збірників матеріалів з досвіду роботи педагогів

Підготовка та публікація статей з досвіду роботи є важливою складовою професійної діяльності педагогів позашкільних навчальних закладів. Мета їхньої підготовки може бути різною. Це і висвітлення подій, і розповіді про діяльність закладу або його структурних підрозділів, і висвітлення досвіду або результатів науково-педагогічного дослідження. Саме тому вимоги до складання текстів статей є дещо різними.

Загально-методичними вимогами є:

  • обсяг – 4–7 сторінок формату А–4;

  • наявність друкованого та електронного варіантів;

  • шрифт Times New Roman, шрифт – 14, міжрядковий інтервал – 1,5;

  • розмір аркушів – А–4; поля – верхнє і нижнє – 2, ліве – 2,5, праве – 1,5;

  • грамотність і культура мовлення;

  • таблиці: із заголовком; шрифт – 12; обов’язковими є посилання на них у тексті.

Структурні елементи статей:

а) стаття інформаційного спрямування (для обласних фахових видань):

  • назва статті; прізвище, ім’я, по батькові автора; його посада; повна назва закладу;

  • загальні відомості про заклад, творче об’єднання, захід, подію;

  • викладення сутності роботи за темою статті;

  • визначення проблем і шляхів їх вирішення;

  • висновки; окреслення перспектив діяльності.

б) стаття – опис досвіду з проблеми (для фахових видань):

  • назва статті; прізвище, ім’я, по батькові автора; його посада; повна назва закладу;

  • обґрунтування актуальності проблеми;

  • висвітлення сутності проблеми, наявного досвіду в Україні, області;

  • ступінь розроблення проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці;

  • висвітлення власної роботи за означеною проблемою (важливо показати наявність системи в роботі); роботи щодо узагальнення матеріалів досвіду;

  • робота щодо висвітлення досвіду (під час засідань методичних об’єднань; публікації у фахових виданнях; розроблення авторських посібників, збірників тощо);

  • перспективи подальшої роботи щодо розроблення проблеми;

  • виокремлення проблем, що потребують співпраці педагогів та науковців (обговорення під час науково-практичних конференцій, семінарів; практичної взаємодії);

  • пропозиції щодо спільної ро

  • боти педагогів-позашкільників (у форматі роботи обласних методичних об’єднань);

  • список першоджерел, складений за сучасними бібліографічними вимогами.

в) стаття про результати науково-педагогічного дослідження (для збірників статей науково-практичних конференцій, фахових видань):

  • назва статті; прізвище, ім’я, по батькові автора; його посада; повна назва закладу;

  • анотація статті;

  • обґрунтування актуальності науково-педагогічної проблеми;

  • теоретична та методологічна основа проведеного дослідження;

  • визначення мети, завдань, об’єкт та предмет дослідження;

  • формулювання робочої гіпотези;

  • викладення сутності теоретичної та практичної роботи з виокремленням етапів;

  • теоретичне значення, практична значущість проведеного дослідження;

  • висновки;

  • список джерел, складений за сучасними бібліографічними вимогами.

Категорія: На допомогу керівнику туристсько-краєзнавчого гуртка СРБДЮ | Додав: Євгешка
Переглядів: 310 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar