Інтеграція загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в умовах тісної співпраці
[ Викачати з сервера (47.1 Kb) ]11.02.2016, 01:48

На сучасному етапі процесу оновлення змісту освіти постає проблема розробки та впровадженням у педагогічну практику ефективних технологій розвитку інтелектуальних і творчих здібностей особистості, формування її пізнавальної та творчої активності. Цього вимагають швидкі темпи розвитку суспільства, які спостерігаються в останні роки, необхідність пошуку шляхів виходу нашої економіки з занепаду, впровадження нових сучасних технологій у навчально-виховний процес.

Розвиток сучасного суспільства потребує формування всебічно розвиненої, конкурентоздатної та проєвропейської особистості, а отже, особливої актуальності набуває інтеграція загальної та позашкільної освіти.

Такий тісний контакт загальноосвітніх та позашкільних закладів передбачає об’єднання суб’єктів діяльності: дітей, їхніх батьків і педагогів; об’єднання на рівні навчальних планів і освітніх програм; створення єдиного виховного простору для творчого розвитку дітей та учнівської молоді.

Такі науковці, як О. Биковська, В. Вербицький, В. Кремень, Г. Пустовіт та інші, наголошують на тому, що освіта дітей та учнівської молоді буде якісною та результативною за умови об’єднання ресурсів школи, батьків і позашкільних закладів.

Важливо, що єдина «виховна траєкторія» об’єднує школу, батьків і позашкільний навчальний заклад (ПНЗ), тому байдужість хоча б однієї зі сторін негативно позначається на функціонуванні складових педагогічного трикутника «батьки-дитина-педагоги», гальмуючи належний розвиток і формування зростаючої особистості.

Сьогодні позашкільний навчальний заклад – це своєрідна відкрита соціально-педагогічна система, спрямована на виховання дитини як суб’єкта власного життя й успіху, на оволодіння вихованцем ключовими компетенціями. Але позашкілля не може у повній мірі виконати поставлені перед ним завдання, якщо не зорієнтує свою діяльність на урізноманітнення форми взаємодії зі школами. 

керівник фізкультурно-спортивного гуртка Сумського районного БДЮ

Сумської районної ради, учитель фізичної культури

Северинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

Куценко Роман Леонідович

Категорія: З досвіду роботи керівника гуртка туристсько-краєзнавчого напряму | Додав: Євгешка
Переглядів: 360 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar