Матеріали для інформаційно-методичного збірника «Позашкільна освіта Сумщини: регіональний аспект», рубрики «Зерна педагогічного досвіду"
[ Викачати з сервера (390.1 Kb) ]11.02.2016, 02:01

Котькало Олексій Володимирович, керівник фізкультурно-спортивного гуртка зі спортивного орієнтування «Азимут» Сумського районного Будинку дітей та юнацтва Сумської районної ради Сумської обл., учитель фізичної культури Великочернеччинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Сумської районної ради Сумської обл.

Науково-методична проблема: Інтеграція спортивного туризму та краєзнавства з метою формування інтелектуально-загартованої особистості вихованця.

Опис досвіду роботи:

Тема: Взаємозв’язок змісту гурткової роботи зі спортивного туризму та краєзнавства як засіб формування основних компетентностей сучасного вихованця позашкілля.

Мета: забезпечити формування навчально-виховного простору для становлення компетентної особистості вихованця в умовах тісної інтеграції спортивного туризму та краєзнавства.

На сьогоднішній день, в умовах державного і духовного відродження України, пріоритетна роль належить розвитку національної системи освіти і виховання, яка має забезпечити вихід незалежної української держави на світовий рівень.

Знання людиною свого родоводу, історії своєї батьківщини – це той компонент цивілізації, який і робить людину власне людиною. Тому саме краєзнавству в наш час належить важлива роль у вихованні учнів. Краєзнавство всебічно розвиває учнів, прищеплює їм уміння дивитися на світ очима дослідника. У процесі краєзнавчих спостережень відбувається активне засвоєння учнями навчального матеріалу і набуття навичок, необхідних у житті. Активна участь вихованців у краєзнавчій роботі сприяє їх громадському і духовному розвитку, формуванню інтелектуального потенціалу України. З приводу цього зростає роль краєзнавства в сучасному житті.

Категорія: З досвіду роботи керівника гуртка туристсько-краєзнавчого напряму | Додав: Євгешка
Переглядів: 330 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar