Методичні рекомендації з вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду
[ Викачати з сервера (29.6 Kb) ] | 11.02.2016, 02:15 |
Передовий досвід не має термінів служби: він зберігає значимість, поки корисний. Досвідом треба вміти розпорядитися. Його можна омертвити, ігнорувати, однак можна і змусити працювати, розвиватися, збагачувати практику.
Реформування сучасної освіти та виховання багато в чому залежить від професіоналізму фахівців, що працюють у даній системі. Демократизація навчального закладу розкриває потенційні можливості кожного педагогічного , заохочує ініціативу. Під поняттям "передовий досвід" треба розуміти нові чи поліпшені прийоми і методи роботи, форми діяльності, прогресивні нововведення, раціоналізаторські ініціативи, що дають високий результат і відповідають сучасним вимогам, спрямовані на удосконалювання навчально-виховного процесу.
| |
| |
Переглядів: 337 | Завантажень: 9 | |
Всього коментарів: 0 | |