Роль інтегрованих занять у розвитку творчої уяви дитини
[ Викачати з сервера (41.1 Kb) ]11.02.2016, 01:12

Важливим параметром повноцінного та гармонійного зростання особистості є її здатність творити. Розвиток цього творчого потенціалу покладається й на позашкільну освіту. У ранньому віці образотворча діяльність становить одну з найдоступніших й емоційно захоплюючих форм творчості дитини.

    Одним із завдань кожного заняття образотворчого мистецтва є розвиток емоційної пам’яті, естетичних почуттів, творчої уяви вихованців. Інтеґровані заняття надають найбільшу можливість для створення особливих умов використання інноваційних підходів, щоб змусити дітей мислити шляхом діалогу, обміну думками, висловлювання своїх почуттів та особистої точки зору.
    Така робота проводиться перед виконанням творчих завдань. За програмою – це створення самостійних образотворчих робіт, тобто малювання на теми навколишнього життя, ілюстрування літературних творів.
    Таким чином, можна визначити алгоритм інтеґрованого заняття:

  • емоційне збадьорення й інтелектуальна стимуляція навчальної діяльності;

  • виявлення причино-наслідкових зв’язків та розкриття закономірностей різноманітних процесів і явищ світу;

  • уміння робити висновки;

  • спонукання до активного пошуку, який виявляється в ініціативності й самостійності дитини;

  • надання схеми для самостійного розв’язання пізнавальних завдань;

  • уміння аналізувати й синтезувати інформацію;

  • уміння схоплювати ідеї;

  • високий рівень допитливості;

  • використання різноманітних джерел у самостійному пізнанні навколишнього світу;

  • уміння міркувати;

  • побудова гіпотез;

  • застосування ідей на практиці.

Інтеґровані заняття допомагають навчити дітей мистецтву бачити, слухати, почувати й відчувати. Тільки на емоційній основі встановлюються міцні зв’язки дитини з навколишньою дійсністю і світом мистецтва.

Карпенко Валентина Володимирівна,

                                                             керівник гуртка «Чарівний пензлик»
                                                             Сумського районного БДЮ

Категорія: З досвіду роботи керівника гуртка художньо-естетичного напряму | Додав: Євгешка
Переглядів: 331 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar