Розвиток художньо-естетичних смаків на заняттях ансамблю народної пісні
[ Викачати з сервера (21.0 Kb) ]09.02.2016, 09:56

Музично-естетичний смак буде розвиватися більш успішно тоді, коли дітей будуть навчати слухати, співати, аналізувати свою народну музику.

Широке використання музики свого народу в навчанні у дітей підвищує рівень їх музичного сприймання, яке має осмислене, емоційне, що виявляється в стійкій, постійній увазі дітей до заняття, в намаганні більше дізнатися про творчість різних композиторів, частіше слухати рідну музику.

Дуже важливо налагодити позакласну і позашкільну музично-виховну роботу, і перш за все, сприяти розвиткові дитячої художньої самодіяльності. Повсякденна турбота про естетичне виховання дітей – це спільна справа позашкілля, сім'ї, громадськості. Адже майбутнє мистецтва багато в чому залежить від того, як нові покоління оцінять великі творіння музичної культури минулого і сучасного. Тому музична народна творчість – це одна з найважливіших основ системи музичного виховання.

Народна пісня – має виняткову роль в правильному, бережливому формуванні дитячих голосів. Тому вивчення музичного фольклору має велике значення в музично-естетичному вихованні підростаючого покоління.

Керівник ансамблю народної пісні Савченко Л.М.

Категорія: З досвіду роботи керівника гуртка художньо-естетичного напряму | Додав: Євгешка
Переглядів: 385 | Завантажень: 3 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 dorann1975 • 11:45, 24.04.2016
avatar